Op maandag 17 maart organiseert de gemeente een informatiebijeenkomst over de maatregelen rondom de NAVO-top in Den Haag. Tijdens deze bijeenkomst wordt informatie gedeeld over de bereikbaarheid en veiligheid van de omgeving van het World Forum tijdens de top op 24 en 25 juni. Iedereen is welkom: inwoners, ondernemers en andere geïnteresseerden.
De gemeente neemt verschillende maatregelen rondom de NAVO-top zodat de omgeving van het World Forum bereikbaar en veilig blijft. Tijdens de bijeenkomst wordt verteld wat daarover op dat moment bekend is en wat deze maatregelen betekenen voor bewoners en bezoekers van de wijken rondom het congrescentrum.
Voor de informatiebijeenkomst op maandag 17 maart zijn belangstellenden vanaf 19.00 uur welkom in het World Forum aan het Churchillplein. Het programma start om 19.30 uur. Aanmelden kan hier, maar is niet verplicht. De bewoners, ondernemers en organisaties rondom het World Forum ontvangen begin maart via de post meer informatie en een persoonlijke uitnodiging voor deze bijeenkomst.
Op 17 maart is de laatste grote informatiebijeenkomst over de NAVO-top. Daarna is de gemeente vooral in gesprek met kleinere groepen die speciale vragen hebben. Ga voor meer informatie en het laatste nieuws naar de website denhaag.nl/navo.